Onderdeel vanOntwerpers van onderwijs

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Onze school doet er alles aan om goed onderwijs te geven. Toch kan het voorkomen u niet tevreden bent over de gang van zaken op school. In dat geval kan contact worden opgenomen met de direct betrokkenen. Meestal kunnen klachten in goed overleg worden opgelost. Als dat niet zo is, dan kunt u contact opnemen met de directeur en/of onze vertrouwenspersoon op school.

De vertrouwenspersoon op onze school is: Agnes Hoffer. Liever in contact met een extern vertrouwenspersoon? Dat kan. Onze externe vertrouwenspersoon is mevrouw Francine Prak. Zij is bereikbaar via: francine@livp.nl of 06-24989654.

Formele klacht

Komt u er samen met ons niet uit? U kunt dan een formele klacht indienen bij het bestuur van SKO of de landelijk geschillencommissie zoals beschreven staat in de klachtenregeling van SKO. Deze is te vinden op de SKO website onder ‘over SKO; beleid’.

Meer over ouders en communicatie

Vraag of uw kind aanmelden?

Heeft u een vraag of bent u op zoek naar een passende school? Neem gerust contact op om een afspraak te maken gesprek.

Contact opnemen